En privat diskussion

Medan jag fixade maten stod jag och pratade lite med mina två bröder, det blev mest jag och Daniel (min storebror) som pratade! Men vi kom in på förhållanden och sen vidare..

Oftast blir en tjej kallad slampa om den legat med typ 5 pers men en kille kan ligga med 15 olika brudar men är fortfarande i "cool" stadiet bland andra killar, det är ju ganska sjukt anser i alla fall jag :o
Men i alla fall, vi kom senare in på en lite privatare sak men känner att jag kan skriva vad jag känner för och aa vill veta om någon annan har en annan åsikt en min bror angående det.

Vi kom in på det genom att jag berättade om en person som tydligen har det väldigt ofta och har ett lite sådant rykte. Men iaf! Att bli tagen i röven. Det är ämnet.. Många killar verkar tycka om det bara för att det är så tight. Min storebrors svar till det är att de antagligen har smal kuk osv. Sen sa han även att han skulle jämföra det som typ bög. Alltså de gör ju det och då tycker han att man lika gärna kan gå och bli bög. Det är ju lite rätt som han säger men aa jag vet inte riktigt :o

Shit vilket jävla ämne! Aja alla åsikter om det är välkomna! Bra som dåliga!


Nu ska jag starta avbockningen på min plugglista :(
PUSS!!



sv: Ah fast. Det är inte lika fint när man drömmer om varann, men vet att det inte funkar när man väl försöker. Så allt man kan göra för att vara tillsammans med personen är att drömma.

2012-03-26 // 20:29:51

Hahah, Jennie! Du är för skön :D

2012-03-26 // 20:53:14

Fast det är väl ändå inte rövhålet man faller för hos en person? :P

2012-03-26 // 21:36:42

Mollie:

Hahaha vadåra? XD



Anonym:

Fast det handlade ju inte ens om det? :)

2012-03-26 // 21:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback