godmorgon sverige eller nåt!

sjukt skönt att sova till man vaknar, och det kan inte bli bättre än att solen lyser starkt på fönstret! nu är det vår vilket betyder att det snart är sommar! fyfan vad gött :)

ja vad ska man göra i sommar? :o

vecka 28 är i alla fall bokad till att åka till kungshamn med familjen, och ikväll ska jag kolla om möjligheten finns att jag tar med en till :) så förhoppningsvis hänger frida med! om hon får, det går och inget annat kommer ivägen! man vet ju aldrig hur det blir med jobben! man måste ju ta det man får

runt en vecka någon gång på lovet ska jag & frida åka ner till skåne och tälta!! ojoj! jag må ha satt upp tält någon gång i livet men det har alltid varit pappa eller brorsorna som fixat det så jag bör nog testa någon gång på tomten innan! men funderar lite över hur fan vi ska göra med packningen!! kanske får man försöka låna till sig en sådan där backpack! vi får se!

annars ska jag förhoppningsvis jobba i sommar också! jag hoppas verkligen det för jag behöver pengarna!!! dels till tatueringar men även för bartenderskolan! sen vill man ju alltid handla nya kläder ^^ så jag håller en tumme för mig själv och även för att frida får jobb

mer vet jag faktiskt inte just nu! har inget planerat :o men när vi är i skåne ska vi hälsa på lite vänner :D bland annat den bästa fredrik! ska bli sjukt kul :D

NEJ SHIT NU MÅSTE JAG GÅ OCH ÄTA NÅGOT!!!! ska dra om 13 min!! ojoj!

kanske skriver vidare på bussen :D PUSS!



De ser jag verkligen fram emot! Ring även innan så att jag kan se er slå upp ett tält ;)

2012-03-22 // 21:14:14

klart du ser fram emot det! det gör jag ckså, ska bli så jävla kul :D

hmm jag tror inte jag vill ge dig det nöjet :(

2012-03-22 // 21:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback