it is night but i'm not asleep

borde man sova inför matchen? klart som fan att man måste men jag är helt ärligt inte trött :(

kom precis in efter en promenad med jacob :) lika mysigt som alltid! finns alltid mycket att prata om men tiden är knapp på 2,5 km, ska övertala honom att gå längre någon gång, men denna gång skulle han in och nörda ;) men lite hann vi prata om i alla fall så det var trevligt :)

annars har jag inte gjort mycket mer :o eller jo lira pinsamt nog ett lol game med challe, danne, kristian och teo :) vi vann och jag ägde.. not XD nej men vann gjorde vi men jag är lika dålig som alltid och det är jag stolt över :D

bjuder på en riktigt snygg ego bild på mig som innehåller några bilder ;) hahahha har man tråkigt så har man! kan ju inte klaga allt för mycket på utseendet men syns fan att en hel dag har gått!!



kommer göra ett inlägg efter detta med lite fler bilder :) som sammanfattar lite av veckan tror jag :o ska kolla vad jag har för bilder XD kommer i alla fall komma en på min lillebror som firades idag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback