kära morgon, jag vill inte träffa dig idag

usch vad jag inte orkade gå upp ur sängen imorse! ville bara ligga kvar och sova! men nej inte det inte utan här måste man upp och ta sig till skolan :( usch vad jobbigt!

men nu när man suttit här i 1 timme och pluggat så börjar man väll vakna till lite! 40 min sen har jag prov och jag har inte pluggat och just nu kommer jag inte ihåg något alls :( så det känns ju som om man failar på det där! aja jag får vara bättre på nästa prov :)

nu ska jag fortsätta med ekonomi arbetet på Bullanders så att det blir lite närmre klart än vad det är nu! Sen efter provet skippar jag lunchen så att jag kan fortsätta med det här så att jag slipper sitta hemma med det! Har tillräckligt mycket känner jag :o


Men jag taggar träning ikväll som fan! Ska bli underbart, hoppas kroppen håller :D Fast det ska nog gå att ordna i 1,5 h :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback