long days isn't fun

tisdags träningen var lovely! så himla underbart att vara ute på plan och röra bollen :D

i skolan fick man även en inbakad fläta av Lejla, det var hennes allra första! duktig tjej!



var även skype med bästavännen!




onsdagen, veckans längsta dag.. gick helt okej :)
väl hemma skulle jag plugga så att jag kunde lämna in hälsopedagogiken som ska vara inne idag (torsdag) nej men då glömmer man frågorna plus svaren jag redan skrivit -.- sen tänkte jag plugga i skolan idag men insåg att jag kunde göra det hemma för jag hade sett ett dokument på fronter där det stod uppgift 1 och sen det andra, precis som papperet så jag antog ju att det var rätt..
nej men sen öppnar man den och då står detta....
Uppdrag. Roll.  Målområden. Fördjupning i ett område. En del fakta. En del egna reflektioner. Källa
Inlämning v 10

kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul!

aja får göra den ikväll innan träningen och klagar hon får hon stryk (a)
nej men aa! nu ska jag gå in och äta frukost sen blir det att gå till bussen då jag var så lat igår och inte fixade cykeln :(

pusspuss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback