när ska jag lära mig? :o

varje dag efter skolan är jag sjuuukt trött! vissa dagar håller jag mig vaken och visa vilar jag någon timme

men varje gång när jag vaknar är jag ännu tröttare, typ som att jag vill gå och lägga mig på riktigt, sova och vakna nästa morgon istället
det känns ju som att jag borde lära mig egentligen, men det är ju ganska skönt att sova :(

menmen, nu tänker jag gå in och äta, bli pigg och sedan plugga!!! frågan är om man måste tvinga i sig en kopp kaffe :( vill verkligen inte men måste man? :(



Är ju vuxenpoäng om du dricker kaffe ;-) Och så är de gott!!

2012-03-28 // 22:45:19

hihihihi men det behövdes inte! var bara lite mat sen var jag redo :D

2012-03-29 // 00:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback