now it's friday and I like it!

äntligen hemma efter en hel vecka i skolan och nu blir det helg!
känner mig som ett litet barn då jag stannade upp på tv4 film som visar nils karlsson pyssling
sicka ord de använder och nils är såååå söt!!
vilken liten spillivink!

måste även berätta att jag är lite osmart som gosar med becky när jag är allergisk mot katt :(
dum tjej hallå!

kvällen spenderas hemma med att bara ta det lugnt och kolla på the voice sverige!
idag blev det inte att åka till tälje i och med träningsmatchen men imorgon så!

tänkte lägga upp världens ego bild som innehåller massa bilder på mig XD men gjorde den på telen när jag hade tråkigt sen blir det nog någon mer bild :) kommer i nästa inlägg!

pusspuss!



Man kan ju inte låta bli de små djuren (a)

2012-03-09 // 17:38:22

haha nej man kan ju inte det :o

2012-03-09 // 20:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback