on my way to school

då sitter man på bussen från centrum till syd för att ta tåget vidare till Strängnäs och sedan bussen till skolan, alltså bussbusstågbuss!!

känns lite segt att komma dit klockan 10 faktiskt men måste ju plugga så :o

nu har Frida lagt ner sin blogg :( pga blogg.se då hon inte kunnat se någon statistik vilket är rätt segt :o man vill ju ändå kunna se om någon läser den, så där var en stoooor miss från er blogg.se

nej nu ska jag koncentrera mig på att hinna med tåget, vilket inte verkar vara något problem då buss chauffören gasar på som om han var med i en jävla rally tävling !!

ha en bra dag mina vänner! kommer säkerligen ett inlägg när jag är i skolan, känns som att jag fått tillbaka lite blogg glöd, även fast det inte är något intressant jag skriver så är det i alla fall något!

pusspuss! <3



Vrf mejlar hon inte bara blogg.se och talar om problemet?

2012-03-05 // 09:40:20

min chansning är att han aantingen inte orkade eller inte visst att man kunde det (a)

2012-03-05 // 18:41:32

Men vafan hon borde ju veta att folk läser den pga att vi faktiskt kommenterar ju :P

2012-03-06 // 20:36:14

men alla som läser kommenterar ju inte ^^ förstår du väll :D

2012-03-07 // 12:47:56

Jo men med tanke på att det finns dem som kommenterar så tycker jag att hon får fortsätta :P

2012-03-10 // 16:52:17

men nu är den redan nedlagd^^

2012-03-11 // 00:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback