onödigt och fail var dagens ord :)

då sitter man på stationen och väntar, om 50 min går tåget och Niclas kommer i tio ^^
fail dag har det varit, iaf lite!

dagen börjar med att jag typ försover mig så fick stressa, kommer till skolan, nej men då har man tappat nyckeln på vägen så fick knipsa upp det :( sen sitter man och fixar cv:t i runt 1,5 h :o så glömmer man dem nästan när man ska gå -.-

dagen i sig var ju inte bara lite onödig! första lektionen jobbar vi självständigt då de andra gör prov, 3 timmars hål, 50 min matte och engelskan är individuell
känns som att man kunnat ha en låååång sovmorgon idag!

nej nu ska jag fortsätta vänta på min lillebror sen blir det ta tåget och möta upp Frida för att lämna cv:n :)

i'll be back tonight ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback