så var skolveckan slut och det är ännu en dag närmre lov!

efter en mattelektion där jag och Lejla ägde och sedan en närvaro koll på engelskan så är man på väg hem igen, inte så inne på att cykla nu dock :( menmen!!

inte länge kvar till lov nu!!
vad är det man ska hinna med på lovet då? :o

på torsdag åker jag till visingsö och stannar där med laget tills på söndag sen under påsklovsveckan blir det att plugga lite, träffa sofia och Frida :)

sen ska jag nog ta och köpa Sofias artonårs present men måste lösa det sista problemet med det bara :( menmen!! det löser sig :) i värsta fall får hon den i förskott!

nu ska jag hem och fixa i ordning mig och äta lite :))

imorgon blir det träningsmatch mot ett sthlms lag och innan matchen blir det att spendera tiden med Marie genom att antingen kolla matchen innan eller sparka lite själva och även snacka massssssssor :D

puss så länge!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback