sometimes you have to suffer!

ja träningen gick ju annat än bra!

karusellen lyckades jag bra med och lite annat men när det kommer till skador så tänker jag fan klaga!
mina blodblåsor gjorde ont,
foten, knäna, ryggen och höften också!
så vad i helvete vill min kropp!

så nu har jag dampat av mig lite :)

annars så blir det träningsmatch på lördag så det blir upp tidigt! men ska bli kul :)
sen beger jag mig till tälje och vad som händer där vet jag ej :o eller ska ringa sofia nu och kolla vad hon ska göra och hoppas på det bästa :) sen har jag lång helg över måndagen då det är studiedag så det blir mys :)

nej nu ska jag kolla lite BB sen ska jag tamme fan sova!
och imorgon under min håltimme ska jag sitta med på något jag inte minns vad det heter :o man kan iaf få saker att röra sig, har jag för mig :o XD




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback