stress!

nu ska jag dra på mig ett par jeans, äta lite snabbt och sedan möta upp sofia på stan :) blir att gå runt lite där och snacka o fönster shoppa hoppas jag för jag vill verkligen inte slösa pengar :( men det sker ALLTID!

sen kaaaaaanske jag ska hem till min underbara vän david och glo på the last song och jag saknar dig som tydligen ska vara väldigt bra :D kommer bli trevligt det :D
sen hem och sova!

lördagen ska jag dö på och söndagen också!
hallelujah!!


kan ju berätta att jag förbereder en överraskning till en vän sen waaaaay back :) hoppas den personen kommer bli glad sen när det blir av :D
annars mördar jag den i sömnen ;)
nä skoja bara ^^

men nu ska jag dra :o
måste gå om tio min :o
ojojojojoj!!



» Fius

Nej men det gick ju bra att inte köpa något idag.. elleeeeer....? ;)

2012-03-02 // 21:25:07

nej det gick åt helvete :(

2012-03-03 // 01:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback