torsdag check!

hmm dagen i sig har bestått av en lektion :o
då började man ju som på bilden med att cykla 5 km! lätt som en plätt på två hjul men fatta lättare med fyra hjul och motor! aa men iaf redan då började man känna sig lite varm! sen kom ju cirkelfysen och handbollen och jag kan erkänna att då rann det fan! äckligt jag vet men det är sanningen ;) sen var det lunch.. men jag petade mest på maten och åt några små kyckling bitar :( sen när hälsopedagogiken skulle börja inser vi att vi inte har någon lektion.. och inte heller imorgon så jag börjar kvart i ett och får skjuts till ksolan! AWESOME! sen sprang jag till bussen, sen var det cykeln och därefter plugga och laga maten som sagt ;) och träning!! sen blev man utagen till matchen på söndag så det blir kul men det ska tydligen vara bra ^^

så har jag ju då bara det där förbaskade provet imorgon sen ska jag bara stämma av med pär och sen ta tåget till södertälje och fixa lite sen blir det dock att plugga plugga plugga :( sen får man se om man träffar någon på kvällen :)

nej nu känner jag att detta ointressanta inlägg ska få sig ett slut!

byebye äppelpaj!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback