what am I searching for?

fick frågan "vad söker du?"

jadu det var en riktigt svår fråga
för det första är jag inte ute efter ett "one night stand" eller en kk
jag är trött på singellivet och vill ha ett liv med kärlek och trygghet igen
och allt annat som ett förhållande innefattar
men speciellt att få älska någon och att bli älskad
oftast vet jag bara vad jag inte söker vilket dels är

- en kille som inte har något intresse för vad du gör eller vad du säger/pratar om
- en kille som kallar dig saker som han vet sårar
- en kille som startar ett bråk för minst lilla
- en kille som inte är den samma med dig som med vänner
- en kille som inte kan vara öpen och prata med dig om allt


men några saker vet jag att jag söker
det viktigaste
- en kille jag kan lita på varje sekund
sen även
- en kille som kan få mig att skratta och vara glad när jag varit ledsen
- en kille som kan ringa mig mitt i natten bara för att säga att han älskar mig
- en kille som ger trygghet
- en kille som tycker om mig för den jag är

sist men inte minst
- en kille med massa kärlek att ge och lika mycket att ta emot

för det är tamme fan det sista jagk unnat göra någonsin och det svåraste för mig att göra
så för den människa som vinner min tillit säger jag bara grattis för det är sjukt svårt


mohaha världens tråkigaste inlägg för er men för mig är det skönt att ha det nedskrivet lite vad jag söker iaf




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback