where is my summer?

nej nu klarar jag fan inte av kylan längre!
hur länge ska den stanna? :o
det är ju hemskt!
visst jag kanske inte klär mig efter väder men någon går faktiskt och hoppas på lite värme!
känns lite som att det är dags att åka utomlands :o
förra året vid den här tiden var jag iaf brun efter thailand, kan ju ta om det men med annat sällskap :)

dags att plugga nu efter att precis ha kommit hem efter en låååång dag i skolan!
religionen blir att göra klart i helgen! och det var med basta!
nu ska jag sitta som en nörd och plugga matte, vilket jag behöver ett lycka till, till då jag är
SÄÄÄÄÄÄÄMST

men aja :) uppdaterar när jag pluggat klart och gör nå annat :))))) puss!

juste glömde säga att jag hittade mina älskade puss,kram,lycka & kärleks plopp idag! wiiii



» fius

du. jag. thailando. imorn. CHECK! ses på arlanda bejbiii! <3

2012-03-07 // 21:03:12

yeah lets do it girl ;)<3

2012-03-08 // 00:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback