You can't do more then try your best

Godmorgon min få läsare :)
Eller okej jag har varit upp någon timme faktiskt!



vad jag ska göra av dagen har jag faktiskt ingen aning om. Måste tyvärr plugga både matte och geografi då det är prov på tisdag.. kul :( Kommer få ig igen!
Denna helg skulle faktiskt varit den bästa på länge men man kan inte alltid få det man vill (=aldrig).

Diskuterade med Frida igår angående det man säger om att krossa en spegel och man får 7 års otur..
Om det verkligen stämmer så har jag bara sådär 4-5 år kvar, dags att gå i ide så länge! Fast man hoppas ju verkligen att det inte stämmer :o

Ikväll ska jag i alla fall sätta mig själv i matkoma! Kan inte åka någonstans då jag inte har bussremsa så ska spendera min kväll med mig själv, en påse chips, dipp, glass (kanske Ben & Jerry´s om jag orkar lägga ner de pengarna), liiiiite godis och någon dricka. Det kallas att äta bort sina smärtor, bli tjock och inte göra ett piss åt skiten.

Ha en underbar dag mina fina vänner <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback