en helt underbar helg med mitt hjärta <3

efter en underbar helg är man på väg till skolan!!

fredagen bestod av god mat och mys fram för film :)

lördagen var det match, tyvärr förlust :( sen hem och äta lax, kolla Eurovision och film

söndagen frukost, åka mot Tyresö men på väg dit ändra planerna och sedan åka till Vällingby, ta en glass, kolla lite i någon affär sen blev det hem till älsklingen lite snabbt innan vi åkte ut med Robert i båten
det bar av till sthlm där det blev lite jordgubbar för min del
sen kom Benny och därefter gick vi till donken och åt innan vi åkte vidare med båten, vi slussade, något som var helt nytt för min del (a) tog en glass och bar av hemåt!
plugg för min del och spel för Hampus men båda var väldigt trötta och lyckades somna framför tv:n!
men det var en underbart kul dag!!

nu sitter jag i alla fall och väntar på sj tåget från syd! lyckades somna från Älvsjö till hamn och blev väckt av någon som sa att det var slut station nu! tur att jag skulle av där :o xd lagom trött tjej!

nu blir det geografi diskussion om något jag redan gjort sen matte plugg och därefter matte prov sen slutar jag :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback