fail!!

sitter på bussen och den är påväg mot andra bullhållsplatsen, samma människor som från andra bussen sitter på och sen trycker någon stannar, då börjar man ju undra vem som är dum i huvudet eftersom den andra bussen också stannar där
nej men sen inser man ju att man själv sitter med benet mot knappen -.-

såhär ser schemat ut för idag:
- äta
- starta laddning på låtar
- skriva klart islam uppgiften
- städa lite
- skriva klart hinduism uppsatsen
- städa klart
- börja på / skriva klar hälso uppgiften
- äta
- vila i runt 30-60 min
- ta andra koppen kaffe för idag, den första var inte så äcklig som den brukar vara, men den var ett behov
- räkna matte inför nationella
- packa inför småbarnsträningen, helgen och zonspelet
- film som belöning om tiden finns annars sova

proppat schema om jag får säga det själv! men är ju hemma vid 12 så har några timmar på mig

måste bara tillägga att tiden går väldigt fort!! på fredag har Hampus & jag redan varit tillsammans i 1 månad <333




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback