Iphone hörlurar

Förut trodde jag att det var jag som lyckats igen. Att jag åter igen tagit sönder något. Denna gång var det hörlurarna, innan var det laddaren. Just laddaren kanske var mitt fel men så lätt ska den ju inte kunna gå sönder. Sedan märkte jag att mi storebrors laddare också börjat gå sönder. Konstigt, tyckte jag. Inte nog med det, hörlurarna går att lyssna på musik igenom men inte att prata genom micken, då den gått sönder. Trodde som sagt att det var jag som stod för det igen. Tills jag började se andra på tåget med mickar som inte heller fungerade. Det blev 1,2,3 och siffran fortsätter. Hur kunde jag då förstå att de var trasiga? Jo det ser man då de som pratar är tvungna att ha telefonen under munnen, precis som jag fått.

Skit kvalité om jag får säga det själv!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback