kaos in tha house

oj vad dålig man blivit på att blogga!!

helgen spenderades iaf med min älskling :) alltid lika underbart sen skulle jag sova hemma på söndagen men det uppkom lite saker så jag åkte hem till Hampus :) satt och plugga medan han spela så vi båda fick något gjort:* sen blev det 2,5 timmes resa till skolan med 5 olika fordon, men det var värt varje sekund :)
provet tyckte jag gick åt helvete men idag fick jag reda på att jag fått g på det så då sken man upp!!

geografin bestod av att kolla på små stenar som var från olika bergarter.. hmmmmmm var ju kul.. sen lunch och sen hjälpa Mollie på ekonomin då jag redan gjort det och tydligen fått min kurs avslutad nu? najs iaf :) nu har jag suttit i 1,5 h och väntat på att matte provet ska börja.. men just nu verkar det som att jag är helt fel?

puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback