låååång heeelg!!

redovisning - check!

nu börjar skolan närma sig sitt slut!! i plugg väg är det endast massssssaaaaa matte, en hälsopedagogiks uppgift, något mer i religionen som vi inte fått och något i svenskan sen får det vara bra :D

nu är det iaf lång helg! grymt skönt! den spenderas med Hampus, matteboken och sen får man träffa Frida och Andreas på fredag eftermiddag :D
inborrad i matteboken är i alla fall rätt ord :( tyvärr men jag måste!!

blev en god lax måltid hos mormor och sen fick jag den efterlängtade "brun pepparkaka", smaskens! och sen även vanilj glass och passionsfrukt, blir en utsökt blandning :* bilder kommer i egna inlägg :D

små barnsträningen var underbar! man har så roligt och de sprider verkligen glädje!

nu sitter jag och väntar på tåget hem till älsklingen, som är underbar och hämtar mig på centralen <3 sen spenderas natten där och morgondagen blir en hel del plugg!! menmen, är i hand sällskap :)

kommer lite bilder i andra inlägg just för att det blir knas är jag försöker ladda upp dem med ett inlägg

puuuuuuss!!



Kommer sakna dig buse. Ha en bra helg :)

2012-05-16 // 21:59:41

kommer sakna dig med!! tack detsamma gumman :)

2012-05-16 // 23:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback