långhelgen börjar dra sig mot sitt slut..

matte plugg är vad som gäller denna fina kalla kväll!!

efter att ha spenderat helgen med dels min pojkvän och även bästavännen :)

Valborg firades lite snabbt i tälje, med fix hemma hos mamma och sedan mat! massa snack hann jag och frida med också! som vanligt ofc :D

sen bar det av mot Farsta där jag blev upphämtad av Hampus och så var Emelie och Carro eller linda också med! sen spenderades resten av Valborg hemma hos Martin och Benny då de delvis bada! galet :o glad att inte Hampus gjorde det :D

väntar i alla fall på att bästa vännen ska höra av sig och berätta allt om hennes dag!! vill veta, nununu :D ska bli intressant :*

imorgon måste jag åka hemifrån 06:11 :( skjut mig!! så det blir min se ut som skit dag! :D

puuuuuuuss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback