min helg är över!

man lyckades trots allt få en bild på de trots att det inte blev att träffa Andreas på fredagen!

Men på lördagen åkte Hampus & jag hem till frida och umgicks med henne, Andreas, Tilda och familjen :) mys! blev att äta, bolla och kolla på film :D
sen film hemma hos mamma innan det var läggdags!

På söndagen var det dags för premiär för mina tjejer! blev stress på morgonen, frukost på sängen för Hampus del bara för att få upp honom :) men så sjukt snällt av honom att följa med <3 guldstjärna till älsklingen :) för att vara första gången för dem så är jag jätte stolt! trots förluster, men två mål lyckades vi göra :)

Själv blev man riktigt tomat bränd på axlarna.. aj :(

Hos Hampus blev det att storhandla sen äta en riktigt god kyckling rätt som hans pappa gjort, därefter duschen och sen sängen för min del! galet trött!

nu sitter jag på sj tåget som precis kom till läggesta!



jobbigt emd tomatbränna;D



SV; Naw tackar så mycket:D Blir så Glad^^

Och säg gärna vad du tycker om mina "Inside an Assassin's head" Modell bilder som jag har tagit:D

2012-05-21 // 18:13:48

galet jobbigt!

2012-05-22 // 10:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback