You do what you have to!

Sittandes i skolan med det sista plugget! Känns för jävla bra!!! Lite sämre att jag knappt fattar något menmen! Får göra mitt bästa :) Är trots allt bara diskussion, så man kommer ju in på det när man får veta vad det verkligen handlar om :) Dock är det med hagan till lärare....

Känner att det suger att vara allergisk! Nyser, kliar i ögonen, rinner från ögonen..  KUL!


Så vad händer i helgen då? Göra något kul kanske?


Blir jag uttagen till matchen imorgon så blir det att spela den och sedan mys framför en film med Hampus som kommer efter jobbet och även kollar på min match i så fall <3 Bästa killen <3

Lördag vet jag inte vad vi ska göra :o Det ska ju tydligen bli dåligt väder :( Kanske försöka träffa Frida&Andreas igen? :D Sen sova hemma hos mamma!

Söndag blir det upp tidigt, fixa frukost på sängen åt min älskling och sedan åka till Järna, samling, åka till Oxelösund, zonspel, sen hem till min älskling och sova där? :)

En full helg men med min älskling <333



» Frida

Bara att höra av dig om du vill försöka ses :)

2012-05-31 // 23:15:27

ja vi har ju börjat prata lite om det :*

2012-06-01 // 13:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback