Barnlängtan!!

Börjat följa en otroligt bra blogg som verkligen är läsvärd!! Matildadrysen.devote.se :) Hon skriver om sitt liv med sin som.

Har verkligen insett hur gärna jag vill ha barn. Fast det har jag nog alltid velat :) Har alltid älskat barn, enda sen jag gick på dagis. Då jag tog hand om de som gick på yngsta avdelningen. Jag har fastnat för det fina namnet Charlie som Matildas son heter, det är ett extremt fint namn som passar både som liten och vuxen :)

När jag träffade Frida idag berättade jag om bloggen och att jag vill ha namnet Charlie och då berättade hon att hon tänkt sig det förut men nu vill hon ha Hugo. Det komiska i det var att Matildas val stod mellan de två namnen ^^

Med barnlängtan menar jag inte att jag tänker skaffa barn nu på direkten men inom några år! Däremot är jag emot abort när det i alla fall gäller mig själv, alltså skulle jag själv aldrig göra det :)



Mamma Jennie ;) Gulligt!
Men vänta NÅRA ÅR!?

Svar: Haha kul!Ja till jag gått ut högskolan och sen jobbat ett år eller så :) Men senaste 26!!
None None

2012-11-19 // 22:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback