Lite blandade frågor om mig!



Vad heter du? - Jennie
När är du född? - 1994
Hur många syskon har du?- 2 hel, 1 halv & 10 plast
Vem är din bästa vän?- Frida
Vem är din barndomsvän? - Sofia
Vilket är ditt favoritdjur?- Hund
Vilken är din favoritfärg?- Marinblå, Vinröd och Lila
Vilken är din favoritfilm?- The Last Song
Vilken är din favorit film-genre?- Filmer om unga
Varför är det din favoritfilm?- För den är speciell och man kan se den gång på gång och ändå tycka om den lika mycket
Vem är din favoritskådespelare?- Miley Cyrus
Vem är din favorit artist/band?-Miley Cyrus & ACDC
Vilken är din favoritlåt?- Har ingen!
Vilken är din favoritbok?- Saknad: Jennie 3 år
Hur lång är du?- 169
Vilken hårfärg har du?- Rödbrun
Vilken ögonfärg har du?- Bruna
Vilket är ditt favorit tvprogram?- One Tree Hill bland annat
Vad är din högsta önskan?- Att jag ska lyckas i livet och att alla i min närhet ska ha det bra
Tror du den drömmen en dag blir sanning?- Jag hoppas det

Sparar du eller slösar du pengar?- Jag slösar :(
Har du någon du kan berätta allt för?-JA det har jag :)
Har du en hemlighet som bara du vet?-Ja det har jag säkert
Vilken är din favoritmat?-Pikelets och mammas Räkrätt
Vilken är din favoritdricka?- Vatten
Hur ser en perfekt frukost ut?-Havregrynsgröt med mormors sylt, pressad apelsin, ett glas oboy, ett ägg, en macka med skinka och en passionsfrukt :)
Är du mycket på Facebook?- Sådär, inte lika mycket som vanligt

Vad är ditt drömjobb?- Inredningsdesigner
Drömmer du ofta?-Ja väldigt
Saknar du någon?-Ja, min morfar Vad är det bästa som hänt dig?- Min familj
Vad är det sämsta som hänt dig?-Att min morfar gick bort
Hade du kunnat ändra på det sämsta?- Nej tyvärr inte

Tycker du om att städa?- Usch nej
Är du slarvig med dina saker eller väldigt rädd om de?- Slarvig men rädd om det som betyder något
Vad är din största fobi?- Prat om hur välden kom till och hur den kommer att gå under
Tror du att du kommer övervinna den en dag?- Det tror jag nog inte
Hur många timmar per dag sitter du vid datorn? - Jätte olika
Vem är mest lik dig av alla du känner?- Jag har ingen aning

Något du aldrig skulle klara dig utan?- Familj och vänner
Vilken är din favorit Marabou?- Mint
Är du allergisk mot något?-Lite olika saker
Vad var ditt senaste köp?- Minns ej
När går du och lägger dig en vardag?. Mellan nio och tio nuförtiden
Vad skulle du göra om du vann 1 miljon?- Lägga undan massa pengar, unna mig en resa och åka på shoppingtur med mamma
Nämn en sak du är nöjd med över dig själv?- Mina ögon :)


Kärleks frågor

Är du kär just nu? - Ja
Har du kysst någon idag? - Nää :(
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - Självklart :)
Har du ett förhållande? - Ja
Om nej, varför inte?-
När går gränsen vid otrohet? –Kyss
Har du varit otrogen och om ja, varför? - Nej
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - Aldrig
Är du romantisk? - Ibland kanske
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Nej aldrig
Är du svårflörtad? - Ibland kanske
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? – Ja någon gång
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? - Inte seriöst
Har du haft sex med över 20 personer? - Nej
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nej.. men när jag var liten
Är du en bra pojk/flickvän? - Det hoppas jag :)
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? – Hampus
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - De exakta orden har jag nog aldrig hört
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med?- Nepp
När fick du din första kyss? - Minns ej!
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - 26 respektive 28
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän?- Nej, aldrig.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Nej




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback