Underbara, härliga, bästa måndag......

Helgen gick snabbare än någonsin :( Nu är det redan måndag och jag sitter på resecentrum och väntar på bussen.. Känns dock segt att jag inte börjar förrän kvart i tio men ändå är i skolan tio över åtta bara för att svenskan är inställd och jag bor på landet..
Tröstar mig med att jag endast har en lektion idag, naturkunskap, eftersom första och sista idag är inställda

Hade varit lite skönare att sluta så att det passade med tåget och inte 1 timme efter det ena går och 1 timme innan nästa tåg :|

Nog klagande för nu! Igår kollade jag och Hampus på lejonkungen samt 10 avsnitt av Once Upon A Time :) Det blev helt enkelt en riktig chill dag för oss två och det var skönt :) Hade lite svårt att somna sen när det var dags men någon/ några timmar senare så gick det :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback