Ge mig motivation

Jag har insett nu att jag har ett sockersug och det är något som är super jobbigt "/ avskyr att ha det, speciellt när det inte är bra för min kropp :( vill få tillbaka motivationen jag hade för ett år sen när jag tränade konstant men den verkar inte vilja komma tillbaka..
Idag då jag varit ledig har det varit extra svårt att stå emot! Men idag har jag varit riktigt duktig!! Blev två mackor till frukost, ärtor och broccoli till lunch då jag skulle äta mat hos mormor runt fyra. Här blev det mormors köttbullar, svampsås och potatis, samt tomater. Sen pytte lite glass efteråt. Och en liten macka när jag kom hem efter två träningar som jag hållit i!

När jag idag kände som mest socker sug lyckades jag tränga bort det genom att ta några nötter och dricka vatten!

Men det är riktigt svårt och jag försöker att kämpa på :)


Godnatt!!



Jennie, jag tycker att du är jätte DUKTIG! Det är svårt att motstå socker, godis osv. Jag är sämst på att motstå sånt, det är ju så GOTT... Vi är i den åldern då vi är sugna på sånt hela tiden, för det får oss att må bra i all stress. När vi sedan har mens så blir vi ännu mer sugna på godis. Det är SVÅRT.

Svar: Ja det är galet svårt!! Men jag hoppas att jag lyckas snart så att jag blir gladare och nöjdare med mig själv!
None None

2013-04-17 // 09:11:06

Du ska vara nöjd med dig själv <3

2013-04-22 // 20:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback