Plugglistan måste bort!

Mot skolan för att plugga! Börjar vid 1 idag men kommer att vara i skolan vid 10 tiden istället för 12 som jag brukar. Dags att ta tag i psykologin så att jag kan få den bort från min plugglista! För att kunna göra det måste jag besöka min lärare för att få ett hum om hur jag ska göra.. För när jag skulle göra den i fredags så förstod jag ingenting! Kände mig en aning trög men förhoppningsvis kan jag få lite hjälp på traven idag!

Sen måste jag hinna plugga lite tal, för jag kommer antagligen behöva hålla det idag, trots det så känner jag mig inte redo och vill helst inte göra det över huvudtaget! Men de flesta har gjort det så det är inte så många kvar som kommer sitta och kolla.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback