11 februari!

Hatar måndagarna i skolan..

Långa jävla dagar måste jag bara säga!!

Har suttit i över en timme nu och jobbat på powerpointen, känns nästan som att jag ska svälta ihjäl! Så det är bäst att ta sig något att äta. Sen börjar bilden kvart över ett, efter det är det webdesign, sen slutar jag vid fyra.. Håller en tumme för att jag får sluta tidigare så att jag hinner med tåget!! Annars kommer jag komma till träningen till när den börjar...

Nej nu ska jag äta något! Tack och hej :D


Segt med långa dagar i skolan på måndagar, själv älskar jag måndagar i skolan Går ju bara mellan 10:00-12:30. ^^

Allt bra annars med dig? :)
Kram

Svar: Ja det är det verkligen!Vissa har det ju väldigt bra :)

Jo tack det är toppen! Hur är det själv? :)
Kram
None None

2013-02-11 // 15:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback