Ge mig helg!!

I väntan på att min skrutt ska sluta jobbet och komma hem till mig måste jag passa på att plugga!! Imorgon har jag två prov.. Ett i naturkunskapen och sedan seminarium i psykologin!

Gäller verkligen att ligga i nu den sista terminen i gymnasiet! Snart är det dags för högskolan, frhoppningsvis till hösten. Om betygen tillåter. Så nu måste jag kämpa på hårt och få så bra betyg som möjligt för att ha en chans att komma in. Kommer endast att kunna söka till två olika skolor då de är de enda som har den utbildningen jag söker. Så jag har två chanser på mig, vilket känns lite lite. Men jag får hålla en tumme samtidigt som jag kämpar på nu de sista månaderna jag har kvar! Go me :D Vil verkligen bli förskolelärare och sedan vidare utbilda mig på distans när jag väl jobbar :) Vet precis hur min framtid ser ut och jag hoppas det inte blir något som ändrar den..


Follow your dreams!

2013-02-07 // 21:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback