Märks att det är temadag..

Klassen idag består av 9 tappra människor, och då är jag den enda tjejen (Y)
Man kan verkligen märka att folket inte tar närvaron seriöst.. Men varför ska jag bry mig, jag får ju närvaro ;)

Precis suttit på ungefär en timmes föreläsning om tidigare nämnt hur vi kommunicerar med varandra på internet. Var inga nyheter som hon kom med utan bara sådant man redan visste, tyvärr..
Så nu sitter jagoch väntar på den sista föreläsningen som börjar halv två, alltså om 2 timmar (Y)

Ska försöka få en lärare att öppna en datasal så att man kan göra lite nytta iaf!


» Isa

sv: tack dsm du har också fin blogg:D
desamma, har du nå planer för dagen/kvällen?:)

2013-02-14 // 16:43:45

sv. tack desamma! :) Tyvärr så verkar jag inte få något litet förutom hårförlängningen som kom idag, fast den beställde jag ju till mig själv så tyvärr inte samma sak hehe :)

2013-02-14 // 17:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback