TAGGA LOV!! = TRÄNA, SLAPPA & PLUGGA!

Märks på antalet inlägg hur kul min dag var.. Haha!!
Men så är det ibland :)

Taggar inför en redovisning jag verkligen inte vill ha imorgon, får kämpa på sista dagen innan lovet!! Slutar strax efter tre och då ska jag handla lite till min älskade Hampus! Sen hämtar han mig i tälje på stationen och då åker vi vidare hem till honom för där ska vi spendera denna helg <3 Ska även överraska mamsen på hennes dag, ska försöka göra en liten tårta då också! Hoppas jag lyckas :D

Någon annan som ska göra något skoj i helgen? :D

På lördag ska jag och Hampus hinna träna lite också!! Väldigt viktigt :D Men sen under lovet blir det en massa träning för min del, vill även hinna gå på något pass! Bara varit på ett och det var ur skoj!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback