ÄNTLIGEN!!

Nu har jag precis blivit klar med min uppsats om stress. Det är den enda skriftliga/teoretiska uppgift som vi kommer att ha haft under Idrott och hälsa B så det häller ju att man göra det ordentligt för att få ett bra betyg. Blev hela 5 sidor långt vilket jag är riktigt nöjd med. Men jag hade faktiskt kunna skriva en sjätte sida. Så om jag har lite extra tid ska jag nog göra det i helgen. Vet vad jag skulle skriva så det blir inte så svårt, vem vet jag kanske gör det redan ikväll? ;)

Ska i alla fall sätta igång med nästa skrivande. Det jobbiga, men det är värt det. Inte för att jag kommer att vinna utan bara att ha blivit nominerad dit gör mig själv stolt över mig själv :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback