Denna onsdag!

Jag hissar en dag med endast 2 lektioner och jag dissar att jag inte kollade när bussen gick, då det visade sig att den går 30 min senare än jag trodde (y)

Börjar med att tåget är 20 min sent, men som tur är kan Mollie säga till buss chauffören att tåget kommer in en min efter hans avgångstid så att han väntar. Tackar för det! På idrotten är det 3 omgångar basketfia, som vårt lag tar hem alla vinsterna på! Sen blev det fyspass! Kändes lite när man har lite träningsvärk i ryggen efter gårdagens fyspass.. Blev en basket match och stafett i slutet.

Efter lunchen skulle vi haft hål från elva till två men ena lektionen flyttades bak och den andra ställdes in. Så blev lite administration innan jag slutade för dagen!

Nu sitter jag och väntar på bussen som går halv, med dåligt batteri på mobilen. Yey go me!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback