En riktigt bra dag!!

Idag har det verkligen varit en toppen dag!

Seminariumet gick super bra och jag pratade massor. Så känner mig riktigt nöjd med det!
Sen kom jag på vad jag skulle göra för webbshop och har gjort en header till den!

Det var en rolig och intressant natur lektion också! Vi fick instuderingsfrågor som vi svarade på och sen hade vi en komplicerad men intressant genom gång.

På internationella ekonomin fick vi träffa den nya läraren. Man märkte direkt hur duktig hon var. Kommer nu att se fram emot hennes lektioner! Vi började även med nästa uppgift som hon förklarade riktigt bra :)

Psykologin var inställd för läraren hade blivit sjuk. Var nog lika bra då det minst var 10 st som inte var i skolan..

Nu sitter jag på bussen hem till pappa, sen väntar en kall promenad dit.. Saknar min halsduk väldigt mycket idag!!

Nu har i alla fall jag gått på helg!! :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback