My day

Har hittills lyckats komma till April på min träningskalender. Går långsamt men är noga och kollar mycket datum osv! Är dock dags tt krypa ner bredvid min skrutt under täcket och sova :)

Innan det tänkte jag snabbt berätta om min dag!

Gick 2,5 km till bussen, hann då få skavsår :(
Hade doppboll som uppvärmning på idrotten. Sen var det lite fys/konditions tävling.
     - Springa till mattan, göra tio upphopp, springa tillbaka. Vi var tre i laget och turades om under 3 min
     - Springa, hoppa över två höga plintar, runda konan, ruscha tillbaka, turades om under 3 min
     - Springa med basketbollen, skjuta mot korgen, helst träffa, springa tillbaka, turades om under 3 min
     - Springa till mattan, göa 5 situps/armhävningar, springa tillbaka, turades om under 3 min

Hade lång lunch, sen svenska, administration och naturkunskap..
Gick in till centrum och gjorde vårt normbrytande experiment

Blev sen hämtad av min skrutt :) <3

Nattinatti!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback