Släktforskning!

Igår fick jag för mig att göra lite släktforskning efter min biologiska släkt på pappas sida. Det enda jag hade var ett långt släktträd och en bild på två av mina kusiner, men bilden är från 2006. Ville leta upp dem på facebook så att man kunde ha lite kontakt med dem i alla fall. Eftersom jag inte har träffat dem än.

Hittade en kusin och genom henne hittade jag några fler släktingar och genom dem hittade jag dem jag kunde hitta där!! Är i alla fall säker på att jag hittat rätt. Blev dock det imorse då jag sökte vidare och hittade min faster.

Skulle vara kul att kunna träffa dem inom något år men vi får se hur det går..

Hörde igår att det blir 2015 som min familj åker dit, och då ska tydligen deras två vänner med.. suck! jag kan ju säga redan nu att jag tar mig runt på egen hand för jag åker dit för att träffa släkten och ha roligt. Inte för att de ska kunna åka och se massa olika platser....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback