Träningsapp!!

Som många vet finns det enormt många olika träningsappar, jag själv har flera stycken och alla är gratis! Den jag har använt idag heter Träningspass, den som är gratis. Dagens fokus blev 10 min rumpa, 10 min mage och 10 min ben. Nu känner jag mig nöjd för idag!

Är otroligt laddad inför på lördag. Då jag och min skrutt ska till gymmet!! Känns som att det var evigheter sen jag var där! Men det ska det bli ändring på. Eftersom det bara finns i orten mamma bor i kan jag bara ta det när jag är däromkring! Så på tisdagar innan jag åker till mormor och på lördagar, förhoppningsvis med Hampus, blir det att gymma :D Sen fortsätter jag förstås med annan träning under veckan, så som t.ex. löpning och styrka :) Men bokade dagar för träningen vecka för vecka är:
Måndagar, träningspass på Friskis med Mamma!
Tisdaga, gym
Lördagar, gym med my love!

Nu hoppas jag att det är mat inom den närmsta timmen för jag börjar bli hungrig :D Idag blir det i alla fall pappa berömda pikelets :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback