Glömde en sak! För jag har tagit studenten, fyfan vad jag är bra!!!

Den 13 juni tog vi studenten! Kan inte säga att det är bästa dagen i mitt liv som många andra men det var en bra dag! Glädjen var på topp och det var mycket som hände hela tiden. Tyvärr hade vi otur med vädret så det är anledningen att man såg ut som man gjorde ;) Men vad gör det liksom!

10 minuter innan mitt utspring får jag mitt betyg, där det är ett fel!! Hade fått VG i ett ämne jag skulle fått MVG, och det var garanterat! Så fick springa ner till expeditionen för att säga till och sedan springa upp till tredje våningen för att sedan springa ner och ut!
På mitt utspring befann sig min mamma, pappa, mina två bröder, mormor, Bea och Anton! Kunde inte varit bättre :D

Sen åkte mamma, mormor, Daniel, Niclas och jag hem till mamma för art ha mottagning! Dit kom min moster, morbror och mina tre kusiner, samt Johans flickvän Sofie :) Var super trevligt så länge det varade :)

I studentpresent fick jag guldtackor som jag köpte ett Thomas Sabo armband för, samt tre par örhängen. Fick pengar, ljuslyktor, student berlock till mitt andra berlock armband, ett glas hjärta med tillhörande lampa att ha under, fick även resan jag var på till Kroatien samt att pappa kommer att bidra med pengar till en ny dator :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback