The day <3

Idag har varit en helt fantastisk dag!!

Förutom sista gratis tandläkarbesöket så åkte jag och Carro till Sthlm! Vi gick runt en del och jag kom därifrån med ett halsband och ett nagellack (Y)
Vi tog en glass på ett ställe som jag verkligen kommer besöka igen. Värt att ha som standard ställe för dejter ;) Dyrt men så JÄVLA gott!! Mycket glädje och skratt bestod dagen av!
Åkte sedan hem till Carro där det blev en massa tjejsnack vilket var underbart!
Saknat tiderna med henne, då vi var som tightast! Men det är på väg åt rätt håll. En vän värd att behålla är bara förnamnet <3

Nu sitter jag på tåget hem! Blir hem och köra ett litet fyspass :) Ska jag nå mina mål så ska jag göra allt jag kan! Denna gång ska jag lyckas!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback