Uppdatering på mitt liv!

- Nästa vecka börjar jag jobba på Coop där jag kommer jobba till och med v.32 sen får vi se om jag får helger och kvällar medan jag förhoppningsvis går på högskolan!

- Den 12e juli får jag veta om jag har kommit in på högskolan! Första valet är Södertörns högskola och sedan Stockholms universitet

- Jag gick ut gymnasiet med 8 MVG, 14 VG och 10 G! Ganska nöjd faktiskt, kämpat på ordentligt i slutet!

- Ska förhoppningsvis utomlands en gång till sommar. Blir till att se inom kort förhoppningsvis

- Jag har gått och blivit singel

- Min träning har dragit igång på riktigt! Jag ska en gång för alla lyckas. Sen den hemska siffran kom upp på vägen har jag lyckats gå ner 5,9 kg. Men då jag vill bygga muskler spelar inte siffran på vågen någon roll då muskler väger mer än fett! Så det är bilden spegeln ger som visar mig hur det går!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback