Veckan!

I måndags hade jag en del att göra!
Åkte till Järna för att träffa Caroline någon timme, då vi även gick upp till Järnas ålderdomshem för att hon skulle lämna in cv. Var ganska jobbigt att vara där då jag inte varit där sen min morfar dog. Så det var blandade känslor.. Tog tåget till Södertälje vid 12 tiden för att hinna gå lite på stan innan Niclas skulle komma ner. Han försovde sig dock men det gjorde inte så mycket :) Hann köpa på mig tre par örhängen, nagellacksborttagning, avsminkningslappar, 2 nagellack, ett set nagellack fransk manikyr. När Niclas väl kommit tog vi oss upp till pappa där jag packade iordning Hampus saker, sen kom han för att hämta dem och sedan kom mamma o hämta mig och Niclas då jag övningskörde till Coop där vi tog fästinspruta. Sen blev det gymmet för mig och Niclas :)

Igår blev det gymmet med Niclas igen, sen paus hos pappa innan vi cyklade vidare till mamma. Städade även en hel del hos pappa så rummet ser en aning bättre ut nu :)

Nu har jag precis varit hos tandläkaren och står o väntar på tåget till Södertälje igen :) Om inga ändrade planer sker så blir det till att träffa Carro idag också :* Och om vädret får för sig att bli lite bättre blir det nog en visit i huvudstaden!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback