Ensamma kvällar..

Måndags kvällar är riktigt jobbiga! Försöker vara uppe så länge som möjligt så att jag ska bli så trött att jag somnar så fort jag stänger ögonen. Anledningen till detta är att det är första natten själv efter tre nätter i rad med min älskling. Känns riktigt konstigt och tomt att inte ha någon att trängas med. Sen kanske inte jag r den gosigaste att sova med men för mig är det bara vetskapen att han är bredvid mig som gör att jag sover betydligt mycket bättre. Det är en riktig trygghet att somna då. Ibland annars kan jag faktiskt vara riktigt rdd att det ska komma någon eller något åt det hållet. Men nr jag har Hampus där behöver jag inte oroa mig för jag vet att han skulle skydda mig <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback