Grym jag är!

Precis blivit klar med hela natur uppgiften så känner mig riktigt nöjd! Nu håller jag en tumme för mig själv över hur det ska gå på svenskan med läraren! Men det kan inte sluta värre än att jag får frånvaro, vilket inte är bra men jag dör ju inte! :)

Fick sms om att min klänning var på posten nu så imorgon blir det till att hämta ut den! Sen ska jag även köpa ett påsk ägg och godis som Hampus ska få :) Blir nog enda påskägget jag ger bort i år! Pank som man är :o

Wish me luck på svenskan!!


MEN! Vi får ju studiebidrag imorgon :))))))

Svar: ja men kan inte använda det ändå :|
None None

2013-03-27 // 13:31:52

Vrf inte?

Svar: varför inte vad? :o
None None

2013-03-28 // 07:57:12

Vrf du inte har råd? :(

Svar: massa utgifter nu i april :( men mamma fick ett påskägg också :)
None None

2013-03-28 // 21:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback