Min dag!

Vaknade 6:19, somnar om, vaknar 7:19 (sjukt!!) och då går jag upp! Idag stod klockan på åtta men gjorde inget att gå upp lite tidigare. Gick och hämtade lite frukost sen satte jag mig och kollade lite på tv med Hanna :)

Sen vid kvart i nio sitter jag och Hampus i bilen för att åka till Strängnäs då jag skulle spela en träningsmatch :|
Var grymt kul, jobbigt och en förtjänad vinst :) Saknar verkligen att spela fotboll själv men just nu har jag inte den tiden som behövs. Men den kommer och då ska jag vara i topp form när det gäller min kondition. Vilket den inte var idag!! Men jag kmpade på och spelade hela matchen utan att byta, grym tjej!

När vi väl kom hem till mig blev det att duscha och få i sig något att äta :D Sen började jag och Hampus på ett litet pyssel som jag sett och verkligen vill göra :D Denna gång blir det mer på försökt men med förhoppningsvis ett bra resultat :D Lägger upp en bild när det klart, vilket jag tänkte göra imorgon!


Har nu sökt till högskolan! Vuxenpoäng till mig känner jag :D Nu är det bara för mig att kämpa på och hålla i för att komma in :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback