Min skolvecka!

Idag var det mycket med UF! Jag och Mollie fixade med visitkort x2 sorter oh namnlappar! När Johan kom till skolan åkte vi för att ordna med godis till mäsan. Som gick på hela 183 kr!!!!! CRAZY..

Imorgon är jag ledig så då ska jag använda min tid väl för att hinna plugga lite...

På onsdag blir det en massa stress då ALLT med UF måste hinna bli klart, det ska vara helt klart då!

Torsdag är det att vara vid skolan 6:15 för halv sju går bussen mot Nyköping. Mellan åtta och elva har vi en monter att få ihop! Följ vår dag på instagram @tinyshinyjewels. Det blir en lång dag då det är mässa. Vi kommer inte vara tillbaka förrän klockan 22:00!!

Fredag är jag ledig så då åker jag med pappa på morgonen för att ta mig till mamma utan att slösa tågkort.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback