Ovärd dag!

Idag börjar jag 13:00 med tal, vilket jag inte tänker göra då jag inte känner att jag är tillräckligt förberedd. Och med en klass på 30 elever borde det inte vara några problem! Men om han sen väljer att skälla ut mig så tänker jag bara svara med att det är bättre att jag är där och lyssnar på de andra än att jag skolkar för att inte våga ta emot en utskällning. Det är ju inte så att jag får IG. Om alla i klassen skulle vara klara så skulle jag inte ens hinna göra idag! Så vill han att jag ska prestera mitt bästa så får han vänta till efter lovet. Det är ganska drygt att ens sätta en sådan här grej innan ett lov?!

Efter svenskan så är det administration, vilket jag redan läst och fått VG i men satsar på att höja mig till ett MVG och för det måste jag göra en GRYM hemsida så det krävs lite arbete av mig!

Sista lektionen är egentligen naturkunskap men idag är den endast för de som har prov kvar. Vilket inte jag har. Utan jag är köar med proven vi haft och fått VG på dem! Stolt tjej :)


Nu när jag kommer till skolan vid strax efter 12 ska jag skriva klart så mycket jag hinner på naturkunskaps uppgiften om evolution.



Hur gick det på svenskan?

Svar: det vet du :)
None None

2013-03-27 // 13:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback