Tiden bara flyger förbi!!

Min helg har gått till att ta hand om min lilla skrutt som varit sjuk och sedan lite tv tittande! Håller en tumme för att inte jag ska bli sjuk nu bara! Och att min älskling ska bli frisk!!

Idag har jag haft studiedag (otroligt skönt) och imorgon är jag ledig, vilket jag kommer vara varje tisdag fram till vecka 17!! AWESOME!

Väntar bara på att det ska bli onsdag nu. För då händer det stora grejer!! Ska söka till den första högskolan. Antagningen öppnar på onsdag för denna och den andra vet jag inte :( Men hoppas verkligen att jag kommer in. Ser fram emot att plugga till förskollärare, det är något jag verkligen vill. Så håller en stor tumme för att jag ska komma in. Skulle vara så sjukt underbart! Då skulle det bli 3,5 år på högskolan innan jag blir examinerad förskollrare. HEJA MIG!!

Nu ska jag i alla fall sova! Har inte fått så mycket sömn nu när Hampus varit sjuk, den stackarn <3 Men får ta igen lite nu, trots det vill jag komma upp runt halv nio - nio imorgon. Hoppas bara min lärare kommer ihåg att inte sätta frånvaro på mig imorgon... You never know..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback