Då var vi här igen.. På väg till skolan

29 dagar kvar till studenten, 29 dagar kvar till friheten!!

17 dagar kvar till Kroatien, 17 dagar kvar till sol&bad


Nu börjar det närma sig! Sitter på bussen på väg till tåget. Och när jag väl kommit till skolan kommer jag ha tagit bussen till tåget för att ta tåget till bussen för att ta bussen till tåget för att ta tåget till bussen för att ta bussen till skolan! Den ni!!

I skolan blir det bild, två timmar hål, svenska, administration och naturkunskap. Så på håltimmen får jag passa på att plugga så att jag kan checka av lite fler saker!! Mycket att göra nu sista tiden och mycket mer lär det bli..

Så jag hejar på mig själv att jag kommer orka och få hyfsade betyg :D

Hej för mig så länge!

Juste!! Har tidigare bestämt mig att jag ska lära mig teckenspråk och nu har jag börjat lite smått! Igår satt jag och mamma o övade!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback